ניהול הון פנוי

סקר שפורסם באחד המגזינים הכלכליים, העלה נתון מדהים, שיותר ממחצית מהישראלים מחזיקים הון פנוי.

בשנים האחרונות בעקבות ירידת הריביות בעולם ואלטרנטיבת תשואה אפסית בפיקדונות הבנקים, הציבור מחפש אלטרנטיבות לתשואה וכל זה כדי לא להמשיך להפסיד אל מול התשואה האפסית כאמור בפק”מ או כל חסכון אחר.

בעידן שבו הריבית במשך הרבה מאוד זמן עומדת על שיעור של 0.1% – 0.25% (נכון לכתיבת שורות אלה 0.25%) וכך כמעט בכל כלכלות העולם, זה אומר שבפק”מ בבנק נקבל הרבה פחות, המשמעות הכלכלית היא – אובדן ערך הכסף.

הבעיה גדלה יותר כאשר בשנים האחרונות השוק עלה ושבר שיאים. ולמרבית המשקיעים שחושבים שהם “מנהלי השקעות” מצוינים כי אין יכולת לאמוד את הסיכון בתיק ההשקעות שלהם ומדובר באלה שבטוחים שהם דווקא מבינים בהשקעות, לרוב לא מכירים מה גובה העמלות שהם משלמים ומה התשואה הריאלית על הכסף.

עולם ההשקעות והפיננסים הינו מורכב ודורש מומחיות ומקצועיות רבה. קיימים היום מגוון מוצרים וגופי השקעה, שלכל אחד היתרונות וההתמחויות שלו.

בכדי לבחור את המוצר הנכון ותמהיל ההשקעה הנכון עבור כל משקיע באופן סובייקטיבי, יש לקחת בחשבון את סך כל הנכסים, את טווח זמן ההשקעה, הנזילות הרצויה, אופי הלקוח וכד’..

התמהיל הינו דינמי וחשוב לבחור נכון ולהקפיד לשמור אצבע על הדופק. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה כמתכננים פיננסיים עם ידע וניסיון רב בתחום, ונשמח ללוות באופן שוטף את התהליך החשוב.

אפעל 6, פתח תקווה

פקס: 073-7684148

076-5401115

sherut@wise-fp.co.il

WordPress Video Lightbox Plugin