ניהול הגנות ביטוחיות למשפחה

תיק הביטוח המשפחתי צריך להיות מנוהל בדיוק כמו תיק השקעות – מותאם לצרכים, יעיל ותחת מעקב.

ניהול נכון של תיק הביטוח והתאמתו לצרכי המשפחה לאורך השנים, מגן על בני המשפחה טוב יותר וחוסך עלויות רבות אשר יופנו לחיסכון לאורך השנים.

אנחנו בוייז בוחנים את תיק הביטוח באופן כלכלי קר וללא שימוש באמוציות שלרוב גורמות לכולנו לתחושה לא נוחה ולקבלת החלטות לא רציונאליות כמו שקורה גם בהשקעות.
לדוגמא, סעיף 3 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי – “שירותי הבריאות הכלולים בסל שירותי הבריאות יינתנו בישראל לפי שיקול דעת רפואי, באיכות סבירה, בתוך זמן סביר, ובמרחק סביר ממקום מגורי המבוטח, והכל במסגרת מקורות המימון העומדים לרשות קופות החולים”.

יש יותר חשוב מבריאות המשפחה?

מערכת הבריאות בישראל במשבר כבר שנים – התארכות תורים לניתוחים, זמני המתנה ארוכים לרופאים מומחים וכד’.. כל אלו הביאו למציאות של מערכת בריאות נוספת – מערכת הבריאות הפרטית.

ללא ביטוח בריאות פרטי שיעמוד לעזרתנו בעת צרה, לא נזכה לקבל טיפול הולם אם בכלל במקרה בעיה רפואית. מיותר לציין את העלות שכרוכה באירוע קטסטרופלי שכזה.

נרצה עבורנו ועבור ילדינו את הטוב ביותר. ביטוח בריאות שאינו תלוי בשירותי הבריאות הציבורית, אלא ביטוח בריאות פרטי שייתן כיסוי וטיפול לקטסטרופות ובכלל.

נדע לבחון עבורכם את הביטוח הקיים – האם נכון ומותאם לצרכים, האם עדכני ומותאם להיום, האם בעלות סבירה ביחס לשוק ועוד. ואם לא קיים, נדע להציע מבין האלטרנטיבות בשוק את הטוב ביותר.

אפעל 6, פתח תקווה

פקס: 073-7684148

076-5401115

sherut@wise-fp.co.il

WordPress Video Lightbox Plugin