חיסכון פנסיוני / קופות גמל והשתלמות

חיסכון פנסיוני הוא אמצעי שדרכו חוסך אדם במהלך חייו כספים באמצעות הפקדות שוטפות (בתור שכיר או עצמאי), שישמשו למחייתו לאחר פרישתו מהעבודה. ולו רק בגלל זה, מדובר בחיסכון ועוגן החשוב ביותר. היערכות נכונה מראש תשפיע על רמת החיים בעת פרישה, בעיקר לאור התארכות תוחלת החיים – הרפואה מתמודדת בהצלחה עם היכולת להאריך חיים, אך היא מייצרת “כאב ראש” לחיים ארוכים מידי שכן ההתמודדת בחיים ארוכים שכאלה היא לממן את השנים הנוספות הללו.

החיסכון מנוהל ע”י הגופים המוסדיים באמצעות 3 מוצרים שונים: קרן פנסיה, ביטוח מנהלים וקופת גמל. לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו על מכלול הפרמטרים… כן נציין במשפט, שבקרן פנסיה ובביטוח מנהלים מלבד החיסכון הפנסיוני קיים גם רכיב ביטוחי שמספק הגנה למקרי אובדן כושר עבודה או מוות.

גם אם אתם רק בתחילת הדרך ורק מתחילים לחסוך לפנסיה, ויום הפרישה עוד רחוק מכם, להחלטה שתקבלו היום בבחירת מסלול הפנסיה שלכם, ישנה חשיבות מכרעת להמשך חייכם.

תוחלת החיים רק עולה, והרי כאמור החיסכון הזה אמור להבטיח לנו לחיות באותה רמת חיים ערב הפרישה. אבל, האם זה כך באמת? לא כל כך. אין מספיק כסף! ובלי תכנון נכון כמה צעדים קדימה, רוב הציבור לא יוכל לשמור על אותה רמת החיים שהייתה לו.

אז מה עושים? נדע ליצור עבורכם את הכלי והמסלול הנכון, כל אחד לפי צרכיו האישיים. נדע לחשב ולתכנן את הקצבה הצפויה והרצויה ובמינימום עלויות.

מוצר נוסף שהוא עוגן נוסף ושיכול לשמש כמעין שחקן חיזוק לפנסיה או כסף הוני לגיל פרישה (ולפני כמובן) לכל מטרה שהיא, הוא – קרן השתלמות.

תכנית חיסכון לטווח הקצר-בינוני  בה העובד והמעסיק מפקידים כספים מדי חודש בהתאם לגובה שכרו של העובד, או הפקדות כעצמאי. כיום משמשת על פי רוב כאמור כאפיק חיסכון כללי– אפיק חיסכון אטרקטיבי ביותר והיחיד שנותר פטור ממס – הן על ההפקדות (עצמאי בלבד) והן על הרווחים עד לגובה תקרה.
קרן השתלמות היום מתפקדת כתיק השקעות לכל דבר. תיק שמכיל יתרונות מהותיים על פני כלי השקעה אחרים ו,לכן חשוב לנהל את הקופות ביחס להשקעות הנוספות בתיק.

על כן, נדע לבחור במנהל השקעות טוב ואיכותי שיידע למקסם את התשואה לאורך השנים, נחליט יחד על תמהיל השקעות נכון ומתאים לכל לקוח בהתאם לראיה רחבה ומלאה על סך נכסיו, ובוודאי נדע לעקוב ולייצר את הבקרה על הנ”ל.

אפעל 6, פתח תקווה

פקס: 073-7684148

076-5401115

sherut@wise-fp.co.il

WordPress Video Lightbox Plugin