בדיקת תיק ביטוחים – מה זה, מה היא כוללת ומה חשיבותה?

בדיקת תיק ביטוחים – מה זה, מה היא כוללת ומה חשיבותה?

בדיקת תיק ביטוחים היא בדיקה שמומלץ לכל אחד לערוך מידי פעם. Wise FP הכתובת לבדיקה יסודית של תיק הביטוח הנעשית על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

הבדיקה שחוסכת לכם הרבה מאוד כסף.

אין תיק ביטוח הדומה לרעהו. כל תיק ביטוח יש לו את המאפיינים הייחודיים שלו כאשר כל תיק ביטוח נבנה למעשה בהתאם על פי הצרכים והרצונות של כל אחד. בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם מדובר בביטוח משפחתי. מהו בעצם תיק ביטוח נכון? תיק ביטוח נכון זהו תיק אשר נבחן לעומק ונבחנים אף כפילויות אם ישנן, מפחיתים בהם את דמי הניהול עד למינימום האפשרי ובדרך הכיסויים הקיימים משודרגים כולם לכיסויים הטובים והחדשניים ביותר מבין אלו אשר מוצעים כיום בחברות הביטוח השונות. נשמע כמו קסם ? הבה נבדוק איך וכיצד מתבצע התהליך כולו ונברר גם האם בכל ביטוח צריך לחפש את החיסכון הכספי. (רמז, בביטוח בריאות לא תמיד)

מתחילים לאסוף חומר

הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא איסוף החומרים הרלוונטיים מחברות הביטוח. כל אחד מאתנו מבוטח בביטוחים שונים ואף מקבל מידי פעם מכתבים שונים או עדכונים רלוונטיים על הפוליסות השונות. ביטוחי החיים או ביטוחי המנהלים כמו גם עדכונים של קופות גמל, ביטוחי הבריאות או ההשתלמויות.

אנחנו מבטיחים לכם את איסוף החומרים כולם מידי חברות הביטוח תוך שלושה ימים.

דוח ביטוחים משפחתיים

לאחר שאנחנו אוספים את כל הפוליסות מידי חברות הביטוח אנחנו עורכים עיבוד של כל החומרים הרלוונטיים באמצעות מערכות מתוחכמות מתקדמות בשוק. הריכוז של כל הנתונים בתוך דוח אחד מרוכז מאפשר את השליטה על המצב של כל הביטוחים.

מהם הנתונים אשר נכללים בדוח?

זה כולל את הכיסויים שישנם בתיק הביטוח נכון לזמן הבדיקה. כמו לדוגמא – ביטוח חיים, ביטוחי בריאות, אובדן כושר עבודה, ביטוחי משכנתאות, ביטוח סיעודי, רשימה של כל חברות הביטוח אשר בהם האדם ובני משפחתו מבוטחים, סכום החסכונות שהוא חסך משך כל ימי חייו, סכום דמי הניהול שהוא משלם ולאור כל הרישומים הללו ניתן יהיה לבדוק האם יש כפילות בתיק הביטוח והאם ישנה אפשרות להוזיל את העלויות השונות ואף לחסוך בתשלומים.

מיישמים את ההמלצות

מובן כי לאור כל הנתונים שהבאנו לעיל, אפשר יהיה להגיע לשורה של המלצות על מנת לשפר את תיק הביטוח. ברור כי חשוב להתחיל מיד ליישם את כל ההמלצות כי הן אלה אשר בסופו של דבר יובילו לחיסכון של הרבה מאוד כסף. לעיתים יהיה זה חיסכון מהותי אשר יסתכם אף באלפי שקלים. ברור אם כן עד כמה שווה להשקיע בבדיקה כזו על מנת שאכן אפשר יהיה להגיע לחיסכון המהותי בכל מה שאפשרי לאור בדיקת תיק ביטוח.

ליווי מתמשך במעקב אחר תיק הביטוח

ישנן חברות שונות אשר אלה מציעות גם שירותי המשך. לאחר שכבר נערכה הבדיקה היסודית והמקיפה וכבר גובשו כל ההמלצות הן ממשיכות לעקוב אחר התיק הביטוחי והן מוודאות כי אכן הלקוח ממשיך לחסוך והביטוח הוא אכן הביטוח הכי זול והכי משתלם בסופו של דבר.

חשוב לשים לב כי החברה המבצעת את בדיקת תיק הבריאות אכן עושה את זה בצורה הכי יסודית והכי מדויקת ונכונה על מנת שאכן הלקוח יצליח לחסוך הרבה כסף.

האם כדאי לחסוך בביטוח הבריאות?

היות והרחבנו על אודות החיסכון בביטוחים השונים, חשוב לנו להדגיש את החשיבות הרבה שבביטוח הבריאות הפרטי. גם אם הוא עולה יותר מהביטוח הרגיל בקופת החולים.

למעשה ביטוח בריאות זהו חוב בסיסי של כל תושב במדינת ישראל. כל אזרח מחויב להיות מבוטח בביטוח בריאות על מנת שתישמר הבריאות, החיים והמשפחה. בחברה אשר בה אין ביטוח רפואי הרי שמהר מאוד עשויה היא למצוא את עצמה עם אוכלוסייה גדולה שהיא מחוסרת עבודה כאשר משפחות שלמות אינן יכולות להמשיך לחיות חיי כבוד. הדבר אף פוגע בעקבות כך גם בכלכלה.

למה צריך ביטוח בריאות פרטי?

אז למה בעצם צריך ביטוח בריאות פרטי? כאן חשוב לדעת כי לא כל מקרה יהיה מכוסה בביטוח הכללי של קופת החולים. ישנם מקרים רבים אשר בהם ייווצר מצב רפואי אשר בו הביטוח הרפואי הרגיל של קופת החולים לא יכסה את התרופות או את הטיפולים הנדרשים, במקרים מסוימים יהיה זה צורך דחוף בקבלת חוות דעת שנייה או אפילו ניתוחים וטיפולים דחופים שונים. אלו יוכלו להתבצע רק הודות לביטוח הנוסף מעבר לביטוח הבריאות הבסיסי של קופת החולים.

יש ביטוחי בריאות נוספים אשר מוצעים לקהל הרחב של מבוטחי קופות החולים השונות ויש את הביטוחים שהם לא שייכים לקופות החולים. כאן יהיה זה מקומם של יועצי הביטוח אשר הם אלו שיבדקו מה יהיה הביטוח הכי נכון והכי מתאים לכל מבוטח. השיקול ייעשה מתוך התחשבות במצבו הרפואי של המבוטח, התחשבות בסל הביטוח של קופת החולים על כל מה שנכלל בתוכו כמו גם בחינת האפשרויות מהבחינה הכלכלית של המבוטח על מנת שהביטוח בסופו שלדבר אכן יתאים למבוטח מכל הבחינות.

חשוב לשים לב להתאמה המלאה של הביטוח ושל סוג הביטוח בהתאם למבוטח מעבר לחישוב הכספי היות ובסופו של דבר ביטוח יקר שהוא נחוץ למבוטח עשוי במקרים רבים להכריע את הכף בכל מה שקשור לאיכות החיים של המבוטח כמו גם לחיים עצמם.

השיקולים והמבט של החברות המציעות את ביצוע הבדיקה חייבים להיות רחבים מתוך הבנה היקפית של תכנון פיננסי, התבוננות ושקלול של כל הנתונים הרלוונטיים.

רק לאחר כל זה אפשר יהיה להבטיח כי אכן הביטוח יהיה ביטוח נכון ומתאים והוא יענה על כל הדרישות של המבוטח.

אפעל 6, פתח תקווה

פקס: 073-7684148

076-5401115

sherut@wise-fp.co.il

WordPress Video Lightbox Plugin