לנהל את ההוצאות ולחסוך כסף: מדוע כל משפחה חייבת יועץ פיננסי לתחום הביטוח?

לנהל את ההוצאות ולחסוך כסף: מדוע כל משפחה חייבת יועץ פיננסי לתחום הביטוח?

בניגוד לדעה הרווחת, לא רק עסקים זקוקים לייעוץ פיננסי. המשק הביתי המשפחתי שלכם יכול להפיק תועלת רבה מאיש מקצוע שיעשה סדר בניהול ההוצאות, הרווחים והביטוחים של כל בני המשפחה, ועל ידי כך – יגדיל את הרווחים, יצמצם בהוצאות המיותרות ויחסוך לכם המון כסף. איך זה עובד ומדוע היום זהו כבר שירות הכרחי בכל בית?

מה המשמעות של יועץ פיננסי?

 

אין מישהו שלא היה רוצה לשפר את מצבו הכלכלי, ולייעל את שטף ההוצאות ואת החשבונות החודשיים, בין אם מדובר בכלכלת המשפחה, ובין שמדובר בהכנסות וההוצאות של העבודה או העסק. כאן נכנס לתמונה תפקידו של היועץ הפיננסי.

בשנים האחרונות, עלתה מאוד חשיבותם של אנשי המקצוע המתמחים בתחום, ולא בכדי. יועץ פיננסי מוכשר ומיומן עשוי לסייע לכם לא רק לחסוך כסף, אלא גם להגדיל את החסכונות שכבר צברתם, ואת ההפרשות החודשיות לפנסיה, לקופות הגמל ועוד.

היועצים הפיננסיים קודם כל בוחנים את תמונת המצב הכלכלית שלכם ברמת המאקרו, ואז יורדים לפרטי פרטים, החל ממה נמצא בחשבון הקיים, כמה נכנס לשם כל חודש ועל מה אתם מוציאים. תוך כדי הבחינה הזו, הם מבחינים גם בהלוואות שלקחתם והריביות שנגבות עבורן, לאן וכמה אתם מפרישים לקרנות הפנסיה והביטוחים, על מה ניתן לוותר, מה ניתן לשנות, ובשורה התחתונה – מהם המהלכים שישמרו על הכסף שלכם באופן הטוב ביותר. יועץ פיננסי מהימן יוציא אתכם בסופו של דבר עם תוכנית עבודה, אליה תיצמדו על מנת לשפר את המצב הכלכלי שלכם. 

להגיע לפסגת הר הביטוחים בלי כאב הראש

 

החיים דינמיים מאוד, ורובנו עברנו מספר מקומות עבודה, עברנו מחברת ביטוח כזו לאחרת, מקרן פנסיה זו לקרן חדשה, חלקנו הוסיפו ביטוחי בריאות, ביטוחים רפואיים ואף ביטוחי חיים. בשגרת היומיום העמוסה – כולנו עלולים ללכת לאיבוד בניסיון להשתלט על  הר הביטוחים וההפרשות הזה. לא תמיד יש לנו את הזמן הנחוץ להתעסק עם כל אלה, ולעיתים קרובות, אין לנו את הידע הנדרש כדי להתמצא ביניהם. המשמעות של זה היא שאנחנו עלולים להפסיד כסף על הפרשות מוגדלות, כפילות בין ביטוחים ועוד. יועץ פיננסי לביטוחים ידע בדיוק על מה להסתכל, לומר לכם מה יש לכם, מה חסר ועל מה ניתן לוותר – במילים אחרות, כיצד להוציא את הכסף שלכם רק על מה שבאמת צריך ומה למעשה יגדיל את הרווחים שלכם. 

לא רק בעלי עסקים – כל משפחה זקוקה לייעוץ פיננסי

 

בניגוד לדעה הרווחת, כלכלת משפחה היא עסק לכל דבר, ובמידה והעסק הזה אינו מתנהל כלכלית ביעילות – הוא עלול להפסיד הרבה כסף. בדיוק כמו בכל עסק, גם במשק הבית ישנן הכנסות והוצאות שיש לנהל ביד רמה, כזו ששולטת ומתמצאת בכל הפרטים. יועץ חיצוני שירד לפרטי ההתנהלות הכלכלית, ידע לכוון אתכם להתייעלות ולחיסכון. מישהו שיכנס ויעשה סדר בהיקפי ההוצאות וההכנסות שלכם. על מה ניתן לוותר, איפה ניתן לחסוך? האם יש השקעה מומלצת שבעתיד תניב לכם רווחים? כמו כן, במסגרת הייעוץ יעלו שאלות כמו – האם כל בני המשפחה יכולים להירשם בחברת ביטוח אחת, ובכך לחסוך כסף, או לדוגמא, האם הילדים יכולים ליהנות מתנאי ביטוח טובים יותר, האם אתם זכאים להטבות שלא ידעתם על קיומן בגין היותכם נשואים ועוד ועוד… 

בדיקת תיק ביטוחים שנעשית כראוי – תחסוך לכם המון כסף 

 

בין שמדובר בעסק ובין שמדובר בכלכלת המשפחה שלכם – חשוב מאוד שתתבצע בדיקת תיק ביטוחים על ידי איש מקצוע מנוסה. במסגרת הבדיקה הזו, נבחנים לעומקם כל סוגי הביטוחים שעשיתם בעבר. היועצים הפיננסים יבדקו בדקדקנות – האם יש כפילויות בביטוחים שלכם, האם נגבים מכם דמי ניהול מיותרים, האם ניתן לשדרג ולהרחיב ביטוח קיים, האם אתם משלמים שלא לצורך על ביטוחים מסוימים ועוד.

אנשי המקצוע יאספו עבורכם את פוליסות הביטוח מהחברות השונות ויעבדו את כל הנתונים הרלוונטיים. ביטוחי חיים, ביטוח מנהלים, קופות גמל, ביטוחי בריאות והשתלמויות שונות…  אם פעם היה מדובר בערימות בלתי אפשריות של ניירת, הרי שהיום כבר קיימות מערכות דיגיטליות חדשניות המרכזות את הנתונים בדוח אחד מסודר, שמאפשר להשוות בין הביטוחים ולשלוט במצב ביד רמה. למעשה, בחברות העובדות ביעילות, האיסוף הזה מתבצע תוך ימים ספורים.

לאחר איסוף הנתונים – תנו לאנשי המקצוע להסיק את המסקנות הדרושות 

 

בדוח שיוכן עבורכם, כאמור ירוכזו כל סוגי הביטוחים שעשיתם, ברשימה בה יופיעו כל חברות הביטוח בהן אתם ובני משפחתכם מבוטחים, סכום החסכונות שצברתם במהלך החיים, סכום דמי הניהול שאתם משלמים וכו’. ולאור כל הרישומים הללו ניתן יהיה לבדוק האם יש כפילות בתיק הביטוח והאם ישנה אפשרות להוזיל את העלויות השונות ואף לחסוך בתשלומים. לאור כל אלו, ניתן יהיה להוציא רשימת מסקנות והמלצות,  שיסייעו לכם  לשפר את תיק הביטוח. יישום ההמלצות הללו עשוי להביא  לחיסכון משמעותי ביותר.

כמובן שהסיפור אינו מסתיים כאן, ומומלץ להמשיך ולעקוב אחר תיק הביטוחים, ולוודא באמצעות היועצים הפיננסיים, כי אתם ממשיכים לרכוש את הביטוחים המשתלמים ביותר, לנהל את ההוצאות וההפרשות שלכם כראוי, לפעול ביעילות ולחסוך כסף.

ביטוחים? שאל אותנו כיצד

 

בדיקת תיק ביטוחים, בדיקת ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, כיצד מבררים כפל ביטוחים, קופות גמל ועוד. ריכזנו עבורכם כל מה שחשוב לדעת על עולם הביטוחים – במקום אחד.
לכל המידע הנחוץ בנושאי ביטוחים הקליקו כאן 

אפעל 6, פתח תקווה

פקס: 073-7684148

076-5401115

sherut@wise-fp.co.il

WordPress Video Lightbox Plugin